Интериорни Врати

Вие имате желание да
конструирате мотор, който не замърсява околната среда и почти не използува
бензин?
Ето едно кратко изложение на изобретението на Paul Pantone, допълнено
със схеми.
Не ви остава нищо друго освен да се заемете за работа !


Много-горивнен процесор (ендотермичен
реактор)


Принципът



Системата намира приложение при всички видове двигатели с вътрешно горене -
машини за косене на трева, леки селскостопански трактори (4 такта), бензинови
и дизелови двигатели на леки автомобили и камиони, генератори за
електричество, котли за централно мазутно отопление и т.н. ... целта е
използуването на 25% гориво (бензин, мазут, отработено машинно масло, суров
петрол и т.н.) + 75% вода (дъждовна, чешмяна, от водоем или речна). Всъщност
не самата вода е важна, а водородът който съдържа.


Как действува



Тази водно-петролна смес се загрява до кипене в един резервоар посредством
изгорелите газове, които се отвеждат в резервоара с помощта на газоподаващата
тръба. Това е подобие на на мини-рафинерия, тъй като по същия
начин се дестилира суровия петрол в една петролна рафинерия. Парата от
водно-петролната смес, получена при кипенето минава през плазмения реактор
(плазма=наелектризиран газ) където се възпроизвежда ефекта на светкавицата.
Там става термо-химично разграждане на водно-петролната смес. Изпаряването на
тази нова смес във входящото пространство към мотора създава водорода, който
смесен с петрола, дава гориво с висока възвръщаемост.


Предимства на тази система



  • 99% елиминиране на вредните отпадъчни продукти произвеждани от коли и
    камиони
  • Увеличаване автономията на двигателя до 300%
  • Предпазване на околната среда чрез рециклиране на отпадъчния продукт.
  • Животът на двигателя се нараства 10 пъти
  • Премахване на карбураторите и катализаторите (катализаторите далеч не са
    толкова ефикасни колкото ни карат да вярваме)
  • Значително намаляване на разходите по транспорта
  • Намаляване експлоатацията на природните ресурси
  • Намаляване на риска за замърсяване на океаните (екологични катастрофи с
    петролни танкери)

Paul Pantone



Paul Pantone регистрира международен патент N° US005794601A1 за своя
"много-горивен процесор Geet". Той е работил сам, без помощ от алчни и
меркантилни индустриалци. За по-голяма достоверност той решава да публикува
безплатно плановете за конструкция и екипиране на двигатели под 20 к.с., като
например този на моторна косачка за трева. По този начин всеки може сам да се
увери в ефикасността на системата, конструирайки процесора за по-малко от 100
евро - цената на материалите които ще намерите във всеки магазин за
инструменти и железарски стоки.


Заключение



Мисля, че не е много подходящо да работим сами, всеки в своето ъгълче. Няма
какво да крием или да присвояваме. Работейки в колектив можем да напредваме
по-бързо. Трябва да разпространяваме информацията без задръжки, защото всички
сме пътници на един кораб. Когато състоянието на нашата планета-майка стигне
до една точка, от която няма връщане, когато нейната агония започне, никой не
ще бъде пощаден. А всъщност не е ли вече започнала?


Още дете, слушах истории за изобретения относно водни (водородни) двигатели
и как техните изобретатели изчезвали или загивали при "злополука". Същото се
случи неотдавна в САЩ със Stanley Meyer, починал в 1999г. при съмнителни
обстоятелства. Stanley Meyer беше конструирал автомобил, работещ с с водород
чрез водна електролиза, която беше в пред производствен стадий. Изводът:
когато някой иска да запази тайната само за себе си, той става лесна плячка за
тези, на които пречи. Paul Pantone добре разбра това и не пожела да поеме
риска да сподели съдбата на Stanley Meyer; това струва ми се го мотивира да
разпространи информацията за откритието си в Интернет. Много по-трудно е да се
справят с милиони хора, отколкото с един. Мисля, че вече е много късно за
цензура, "машината" е в ход. На вас се полага да продължите съхраняването и
разпространяването на информацията, както и прилагането й на
практика.


Допълнителна информация:


Схема на процесора GEET (Global Environmental Energy
Technology) на Paul Pantone
(разрешение от P. & M. Pantone за
публикуване)


Paul и Molley Pantone, основатели на GEET (Global Environmental Energy
Technology) и GEET Management LLC наскоро обявиха, че предоставят безплатно
плана за конструкция на процесор за малък двигател до 20 к.с. за лично ползване
и за произвеждане на електричесто до 10 kW.


Група студенти без особени технически познания успяха да конструират и да
пуснат в действие двигател само за два дни, използвайки този план.


Предоставената тук схема е опростен вариант на процесора GEET и всеки може да
го конструира за един уикенд, с часто, закупени от обикновен железарски
магазин.


Ще използуваме стар мотор от машина за косене за опита, тъй като е по-лесно
за онагледяване.


Също така са показани и нужните части и материали, с които трябва да се
снабдим от магазина..

Конфигурацията е принципно приспособимо за всякакъв вид двигател. Съществуват
и по-усъвършенствани варианти, където се използуват контролно-въздушни клапи,
които съчетават функциите на три клапи с автоматично разпределение, също така и
карбуратор с инжеционна система, която замества изпарителя и газоподаващата
тръба при автомобилите.


Списък на частите за малък GEET двигател


Some Engines Only(за някои двигатели само) - ½" Steel Adapter Plate with 4 -
¾" Allen Screws (стоманена приспособяваща платка дебела ½" с 4 плоскоглави
болтове с шестоъгълна дупка на главата за завинтване) and 12" steel disk – и 12"
стоманен диск)


Fuel Processor – горивен процесор














































































количестворазмерпояснение
1430мм х 1/2"черна тръба, отрязана и резбована
1304.8мм х 1/2"черен тръбен нипел, боядисан ( винтов (резбов)
съединител)
1304.8мм х 1/2"стоманена пръчка
21" x ½" x ½"галванизирани тетки-редуктори
222mm / 7/8"медни шайби за картер на автомобил
12" x ½"галванизиран тръбен нипел
1½"галванизирано тръбно съединение
11"галванизирана тръбно монтажно скеле (носеща конструкция) с болтове и
гайки
31½" x ½"галванизирани тръбни нипели
13" x ½"галванизиран тръбен нипел
3½"сачмени кранове
1½"галванизиран заглушител
2½"галванизирани тръбни тетки
2½" x ¼"галванизирани тръбно-ограничителни втулки
1кутиябоя за метал термоустойчива на високи температури
68 см½"медна тръба
2½" (* 5/8")месингови фитинги (мъжки (външна резба?), входящ, разширен)
2½" (* 5/8")месингови разширени гайки (муфи)

Bubbler – Изпарител (резервоар)



























































количестворазмерпояснение
1430мм х 1/2"черна тръба, отрязана и резбована
1304.8мм х 1/2"черен тръбен нипел, боядисан ( винтов (резбов)
съединител)
15см½"тръба (маркуч) винилова прозрачна отрязана на две
12,7 лбидон от антифриз
4½"скоби за стягане на маркуч
23" x ¼"галванизирани тръбни нипели отрязани на две
49/16"галванизирани втулкови шайби (1/8" дебелина)
1¼"галванизиран тръбно коляно
2¾" x ¼" галванизирани тръбни нипели
1¼"галванизиран тръбно съединение
125.4см x ½"медна тръба за вода
1½"медна капачка (капсула, кабза) за тръба
2½" x ¼"меден адаптер за тръби








































Етап 1


Имате нужда от следните инструменти: гаечни ключове, сърповидни(?!) или
френски (регулируеми) ключове, огъвач (с ресори) на тръби, тръборезачка,
инструменти за извиване на тръбите, шестоъгълен ключ, заваровъчен
материал,пила, отвертки.


Пригответе си предварително необходимите части и инструменти, като при
покупката обръщайте повече внимание на качеството, отколкото на цената. За
такъв малък проект икономиите не са от значение.
Най важната част е
вътрешната тръба, която може да има проблеми с дебелината на стената,
неравномерности, дебели заварки и т.н.


Етап 2


Демонтирайте мотора, като махнете бензиновия резервоар, ауспуха и
карбуратора. Махнете също острието и сложете на негово място стоманен диск
(маховик, инертно колело) с диаметър 12" (30cm) със същата дебелина като
на острието за безопасност.


Етап 3


Вземете Т-образните тетки-редуктори 1"x1/2"x1/2" и ги монтирайте на
късата 1" тръба, след това струговайте и шлифовайте отвор на крайната част
на 27/32" (21mm) така че вътрешната тръба 1/2" да може да се плъзне вътре.

Можете да използувате бормашина или свредел вместо струг за пробиването
на отвор 27/32" или 7/8" на края на Т-образното, като го изпилите после по
края за изглаждане на неравностите.
Тръбното съединение 1/2" и
Т-образната тръба 1/2" трябва да имат добре шлифовани гладки краища, за да
прилепнат добре с медните шайби с цел добра непропускаемост.


Етап 4


Помолете някой водопроводчик да ви отреже вътрешната реакторна тръба
1/2" на 16 + 7/16" и да ви направят винтова резба в двата края.
Използувайте черни тръби, защото галванизираните тръби при нагряване
отделят токсични вещества. Шлифовайте заоблено само единия край на
стоманената вътрешна пръчка 12" x 1/2" (7 + 3/8" x 1/2" за бензина само).
По този начин няма да имате проблем да си припомните в каква посока се
поставя пръчката. Моторът няма да функционира, ако пръчката е сложена
наопаки след като е вече намагнетизирана.

Сглобете частите в същия ред, както е показано на снимката долу, като
използувате медни шайби 7/8" / 22mm които се използуват обикновено при
запушалките за изпразване на маслото при автомобилите. (Двете
тетки1"x1/2"x1/2" съединени с тръбата 12" на 1" , вкарайте вътре
реакторната тръба 16 + 7/16" на 1/2", прибавете от всяка страна медна
шайба и след това прибавете съединението 1/2" и тетката)


Етап 5


Сглобете и останалите принадлежащи към крановете, както е показано на
снимката по-долу. Приспособяващата стоманена планка с изходящо/входящи
отвори ( intake / exhaust) с дебелина 1/2" се използува само за някои
мотори като Tecumseh или двигатели на които клапаните се намират в
цилиндърната глава и разпределителният вал е в цилиндърния блок (Overhead
Valve Engines - виж тап 9). Сложете един месингов фитинг (мъжки, входящ,
разширен) 1/2" NPT / 1/2" на входящия отвор (intake) на стоманената
планка.

Някои мотори като Briggs et Stratton и др. имат на
изходящия отвор ( exhaust ) винтова резба за тръба 1/2 " но входящият
отвор ( intake) се намира от другия край на мотора, за което трябва
различни дължини на тръбите. За приспособяване на различни дължини тръби
може да се използуват гаечни съединения (фигурата в
ляво) или къси парчета каучукова тръба и скоби за пристягане, за да можем
да свържем колектора на мотора с тръбата от изпарителя.



(1/2" въздухосмесителен кран), 1 1/2" x 1/2" нипел, 1/2"
тетка, 1 1/2" x 1/2" нипел, 1/2" кран за регулиране, 1/2" до 1/4"
тръбноограничителна втулка, половината от 3" x 1/4" нипел) и (заглушител,
1/2" сачмена обръщаща налягането клапа), 3" x 1/2"нипел, 1/2" Т-образно,
1/2" дo 1/4" тръбоограничителна втулка, половината от 3" x 1/4" нипел, 1
1/2" нипел.)

Етап 6


Сглобете двата монтажа от етапи 4 и 5 върху реакторната камера, като
внимавате заобления край на вътрешната стоманена пръчка 12" вътре в
реактора да е отдалечен от мотора (вижте схемата).


Сега можем да за почнем изпарителя.


Етап 7


Вземете медна тръба 10 3/4" x 1/2" и запойте от едната страна меден
адаптер за тръби 1/4" NPT - 1/2" и една медна капачка (капсула, кабза)
1/2" от другата страна на тръбата.


Пробийте дупка 1/16" в капачката, обърнете на 90 ° и пробийте още, и
също една друга до края.Вземете медния адаптор 1/4" NPT - 1/2" , отрежете
по-тъкостенната част за да направите тръбна гайка и загладете добре отреза
с фина пила. Тази отрязана тръбна гайка ще послужи да закрепи едната
винилова прозрачна тръба в дупката в горната част на резервоара (бидона от
антифриз).


Етап 8


Вземете празен 4 литров бидон от антифриз и пробийте дупка 1/2" в
горната му част и още една такава в капачката на бидона, както е показано
на фиг. 8. Съберете частите в следния ред :
а) винилова прозрачна
тръба, половинка 3" x 1/4" нипел, 1/4" тръбно съединение, къс 3/4" нипел,
шайба, дупка в горната част на бидона, шайба и тръбна гайка;
б) по
желание тръба за обръщане на налягането, половинка 3" x 1/4" нипел, 1/4"
тръбно коляно, къс 3/4" нипел, шайба, дупка в капачката на бидона, шайба,
медна тръба със заварка и дупки в долния край.


Етап 9


Изработване (ако е необходимо) на приспособяваща платка за входящото и
изходящо отвърстия ( intake / exhaust) на мотора - отвърстията се
почистват, и върху тях залепяме парче широк скоч. След като предварително
сме взели с пръста малко от отложените в изходното отвърстие сажди,
натриваме върху залепената лепенка, за да получим точен отпечатък на
отвърстията ( intake / exhaust). След това взимаме лепенката, която ще ни
послужи за шаблон, залепяме я на стоманена плочка дебела 1/2" и пробиваме
отвори съответствуващи на отвърстията ( intake / exhaust) на мотора, също
така и дупки за болтовете, с които ще я закрепим, и правим винтова резба
на отвърстията с винторез 1/2" NPT.


Етап 10


Използвайте медна тръба 1/2" за <10 к.с.s (* тръба 5/8" и разширени
от единия край фитинги за 10 - 20 к.с.), огънете я с огъвача за тръби
1/2'' (с ресори) и махнете ресора. Сложете (разширените от единия край)
гайки (муфи) от двата края на тръбата, и сложете (пъхнете) инструмента за
разширяване (уплътняване?) така че тръбата да се издаде на около 3/16",
разширете краищата. (Ако не можете да намерите разширяващи се фитинги,
стайните климатици (air- conditioners) имат такива)


Етап 11


Монтирайте монтажа, който направихте към двигателя и прибавете тръбното
скеле (носещата (монтажна) конструкция). напълнете бидона (изпарителя)
като начало на една четвърт (по-късно можете да го пълните до половината).
Помолете някой да държи здраво бидона в момента на стартирането на мотора,
за да не се разлее по тръбите. Ако течността се разлее по вътрешната
пръчка на реактора, той ще спре и ще трябва да го подсушите. После може да
го фиксирате към кормилото на косачката, след като моторът вече е
заработил. Вътрешната реакторна пръчка трябва да е ориентирана към Север
(заоблената част към Юг) при стартирането на мотора и да оставите да
работи около 20-30 мин., за да се "разработи". Пръчката ще се центрира и
намагнетизира сама за това време или пък можете да заварите 3 издатинки
(пъпчици), за да я пддържат в центъра на вътрешната реакторна
тръба.

Оставете напълно отворена сачмената обръщаща налягането
клапа , отворете наполовина въздуосмесителната и регулиращата клапи и
стартирайте мотора, като в същото време варирате с въздухосмесителната
клапа.

После постепенно отворете до края въздухосмесителната клапа
докато в същото време регулирате въздухосмесителната клапа. Всички външни
тръби и съединения трябва да са боядисани с термоустойчива боя, за да не
ръждясват, с изключение на медните, месинговите и галванизираните.


Етап 12


За да инсталирате процесора GEET на генератор, можете да използувате
тръбни колена 90° за да бъдат тръбите вътре в кутията. Монтирайте
процесора колкото се може по-далече от манитното поле на генератора за да
няма интерференция между тях. Също така внимавайте да няма в близост до
работещия мотор банкови карти или видеокамери и др. подобни, защото ще
бъдат изтрити.


За финал


експериментирайте със :



  • обръщащата налягането клапа за да направите затворен кръг и пробвайте
    различни горивни смеси (не петролни)
  • разлчни материали за вътрешната реакторна тръба и пръчката
  • различни дължини на вътрешната реакторна пръчка, с резбована пръчка
  • местата на клапите и реактора спрямо мотора
  • изпуснете топлината от медната тръба в изпарителя към регулаторната клапа
  • по-голям 20 литров бидон за резервоар
  • двоен резервоар за неразтворяеми горива
  • вакуумен индикатор
  • алтернативни горива

Приятни занимания!